sâmbătă, 29 septembrie 2012

FIT BODY - GHIDUL COMPLET PENTRU PERFORMANTA


10 ani de antrenamente, multa munca si documentare, accidentari, sfaturi de la numerosi antrenori, sportivi de performanta, multe programe de antrenament, toate le-am cules si am scris aceasta carte cu intentia de a oferi tuturor celor interesati de culturism un instrument de lucru si in acelasi timp o baza de cunostinte – cele pe care eu le consider necesare, indiferent daca practicati acest sport de placere, pentru intretinere sau doriti sa faceti performanta.

Aici veti gasi metodele, TESTATE, cu ajutorul carora  veti dobandi cele mai bune rezultate. Va sunt detaliate programele de antrenament, dieta in functie de ce doriti sa obtineti(definire, masa, intretinere), pentru fiecare tip somatic(endomorf, ectomorf, mezomorf), tips&tricks-urile si tehnicile sportivilor de performanta, suplimentele - cicluri de suplimente, cum sa lucrati corect, primul ajutor in caz de accidentari si multe altele.

CUPRINS:

CAPITLUL I – NOTIUNI GENERALE
Despre  Proteine     
Despre Vitamine     
Terminologie           

CAPITOLUL II – DEBUTUL IN CULTURISM
Pregatirea 
Antrenamentul 
Exercitiile 
Greutatile 
Seriile 
Repetarile 
Forma adecvata 
Viteza de miscare
Respiratia 
Pauza intre serii 
Utilizarea unei game complete de miscari 
Frecventa antrenamentului 
Durata antrenamentului 


CAPITOLUL III – ANTRENAMENTE (Incepator, Mediu, Avansat)

        III.1 – Antrenament  tipuri somatice   

Antrenamentul pentru tipul ectomorf  
Antrenamentul pentru tipul mezomorf  
Antrenamentul pentru tipul endomorf  
      
         III.2 – Exercitii  grupe musculare

       BRATE
Exercitii pentru biceps  
Exercitii pentru triceps  
Exercitii pentru antebrat 

       UMERI
Exercitii pentru umeri  

       PECTORALI
Exercitii pentru pectorali 

       SPATE
Exercitii pentru spate  
Exercitii pentru trapez 

      ABDOMEN
Exercitii pentru abdomen

      PICIOARE
Exercitii pentru  coapse
Exercitii pentru gambe


CAPITOLUL IV – DIETA, NUTRITIE, SUPLIMENTE
Dieta  
Nutritie, Suplimente 

CAPITOULUL V – TIPS&TRICKS
Masa musculara – 8 reguli de aur 
Trucuri pentru combaterea durerilor musculare ale spatelui 
Reguli esentiale unei diete 
Cum obtii rezultate maxime lucrand acasa 25 / 45 de min. pe zi




CUMPARA ACUM CARTEA LA PRETUL PROMOTIONAL DE 11 EURO. 
CUMPARA DE AICI PLATIND CU CARDUL:(cartea se va descarca automat, fara alte costuri, dupa ce plata va fi efectuata)


  
Nota: Cartea in format electronic, o veti primi imediat printr-un e-mail, dupa ce veti efectua, iar apoi confirma plata la numarul de telefon: (+40) 727 068 965.


!IMPORTANT!
Datorita mai multor persoane care au comandat si nu au dat dovada de seriozitate, neridicand coletul de la Posta, nu mai facem livrari prin POSTA ROMANA sau alte metode de curierat.
Va multumesc pentru intelegere!


Distribuie acest articol »»

10 comentarii:

  1. FELICITARI!!!! SINCER AM FOST PUTIN SCEPTIC CAND AM VAZUT ARTICOLUL DESPRE ACEASTA CARTE DAR ACUM IMI PARE FOARTE BINE CA AM CUMPARAT-O. AM GASIT TOT CE AVEAM NEVOIE SA STIU.

    RăspundețiȘtergere
  2. cum comand prin prima varianta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc.. Am depus banii, am sunat pt confirmare si cartea am primit-o prin e-mail fara nicio problema.. . SIMPLU SI RAPID ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. SUNT IN LONDRA,VREAU SI EU SA IL COMAND,IMI VA AJUNGE AICI ?
    S AU PLATESC DEGEABA?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ghidul il veti primi automat prin e-mail, dupa ce plata va fi confirmata! Multumim!

      Ștergere
  5. SUPER SMECHER ACEST GHID. Sincer de cand urmez tipurile de antrenament, alimentatia etc din acest ghid, in doar o luna, de la 32 cm in brat am ajuns la 37cm. IL RECOMAND, CHIAR ISI FACE BANII!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. am urmat antrenamentele si sfaturile din carte.. chiar au dat roade.. tx UP!

    RăspundețiȘtergere
  7. de ajutor, ideal mai ales pentru incepatori

    RăspundețiȘtergere